söndag 27 maj 2012

Fint i Norge

För ett tag sedan upptäckte jag den här sidan. Det är en norsk tidning vid namn Bolig Pluss som bjuder på fantastiska bilder på sin hemsida. Då och då kikar jag in och dreglar...

Helt tydligt finns det fantastiska hem i Norge. Titta bara!

Os i Hordaland
 Samtliga bilder lånade från www.boligpluss.no

Vilket kök! Jag skulle nästan kunna flytta in direkt. Och bordet sen, helt fantastiskt!


Os i Hordaland: Hengebenk på terrassen


En liten tanke om en hänggunga utanför vår entrédörr har legat och grott ett tag nu... Den lilla tanken vaknar verkligen till liv då man ser bilder som denna. Så inbjudande!


Setter ideene ut i livet


En hall of fame, liksom. Varför inte?!


Os i Hordaland


Lastpallsborden blev en boom och har synts både här och var, och även om det inte är en möbel jag skulle välja så tänker jag alltid på vår vän i Åbo då jag ser ett. Jag fattade nog inte hur pass före sin tid han var med sitt hemmagjorda bord...

5 kommentarer:

  1. Läste i Joannas blogg att du har en havanais. Har du nån bild på sötnosen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det har vi! Jag har precis klippt honom och han ska tvättas, men sen ska jag försöka knäppa en bild. Endera dagen! :)

      Radera
  2. Men han där i Åbo e ju just lite sån.. :)

    SvaraRadera
  3. Hänggungan var ju helt underbar! Om jag hade en bra plats att sätta den på skulle det bli en sån! :)

    SvaraRadera