söndag 13 maj 2012

Intensiva dagar

Min allra första morsdag som mamma lider mot sitt slut och jag är trött och nöjd. Vi har varit på turné hela dagen, med allt var det innebär i både kaffebords- och samtalsväg. Just nu känns det inte sådär jätteaktuellt med tårta de närmaste dagarna i alla fall...

Morgondagen blir troligtvis precis lika intensivt rolig, men på ett lite annorlunda sätt. En hel skock med fina ungar och deras goa' mammor är nämligen på väg till Kvarnbacken. Våra mammabarn-träffar är alltid lika trevliga, med samtal om allt mellan himmel och jord och barn som blir större och större för varje träff som går.

Detta ljuva mamma-liv.


Egentligen hade jag tänkt visa en bild på fina presenten. Men om man tycker att det är en god idé att inte stänga av kameran så får man räkna med ett tomt batteri nästa gång man känner för att knäppa ett kort. Och nu är jag aaalldeles för sömnig för att ladda.

God natt!

2 kommentarer:

  1. Råkade hitta din blogg av en slump, visste inte att du bloggade :) Du har en jättehärlig blogg, väldigt intressant att läsa och ett otroligt vackert hem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marlene och välkommen till bloggen! Tusen tack för fina ord, vad glad jag blir! :)

      Radera