fredag 18 maj 2012

Party på Kvarnback

På söndag smäller det!

Ja, alltså - det är inte hockey-finalen jag syftar på, utan mitt Zelected by Houze-party. SOM jag har väntat!

Ser ni den, den runda klotlyktan i silver? Den kommer definitivt att stå på hedersplats i hemmet inom en snar framtid.

Bild lånad från http://veronicazbh.blogspot.com/

Ska sanningen fram så skulle jag nästan kunna flytta in i katalogen, ungefär. Jag är väldigt, väldigt förtjust i varje kuddfodral och ljuslykta. Och allt däremellan.

Men, det var ju det där om att behärska sig också...

2 kommentarer:

  1. Funderar på den jag också, Jessica hade den och den var maffigare än jag nånsin trott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag har förstått att det är lite mera än en julgransboll... Å andra sidan passar ju priset bättre då! :)

      Radera