tisdag 8 maj 2012

Stig på!

Ljust med mycket glas, så kunde man kanske beskriva vår hall. Jag gillar den väldigt mycket, bland annat för kompassrosens skull. Fast, visst hade vi ju kunnat klämma in en liten vägg nånstans. Det blev ju så svårt med möbleringen. Eller ja, icke-möbleringen.



Konstiga hörnet - fönster och spegel.


Nu ser det kanske värre ut än vad det i själva verket är med denna icke-möblering. Bakom speglarna till höger i bild finns stora skåp och bredvid dem, utanför bild, finns en skrubb med rätt stora förvaringsmöjligheter. Just nu fungerar den som städskrubb, eftersom grovköket i källaren ännu inte är klart. Ändå ryms allt från sju Tapiovaara-stolar till hoprullade mattor i väntan på tvätt, så månne inte vi ska klara oss. Å andra sidan är jag fullt medveten om att man alltid har för lite förvaring...

I övrigt så tycker jag att små handavtryck är en trevlig inredningsdetalj. Intalar jag mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar