måndag 3 september 2012

Hej Vardag

Helt plötsligt befinner mig på jobbet om dagarna. Och ännu märkligare: helt plötsligt har jag ett dagisbarn. Alltså kommer jag gissningsvis att försvinna in i soffhörnet som en slärv om kvällarna framöver.

Skämt åsido, jag tror det här blir en riktigt bra höst. Lillkillen är som gjord för dagislivet där det händer nåt om dagarna och jag ska nog komma in i jobbsvängen igen också. Ska bara möblera om lite i huvudet, så att hjärnhalvorna börjar samarbeta lite först.

4 kommentarer:

  1. Hoppas det gått riktigt bra med dagis- och jobbstart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det har det! Snart är vi nog inne i den här svängen också!

      Radera
  2. Jag är lite avundsjuk på alla som är inne i vardagsrumban med jobb och dagis. Vet inte om jag ser fram emot jobb och dagis, men variation i vardagen vore välkommet. Hoppas verkligen att jag och dottern inte hinner dö tråkdöden här i tråknärpes förrän flytten. Det vore ju lite antiklimax... Kul att L gillar dagis. Tror Agnes är ämnad för dagis hon också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna att tråkdöden inte infaller! Och snaaaart får du ju börja packa! :) I och för sig är det en rätt så tråkig syssla det också...

      Radera