onsdag 24 oktober 2012

Ajaj och ojoj

Trevliga lekstunder i all ära, men jag undrar om vi inte börjar vara uppe i samma antal leksaker som vilket lekland som helst. Det är nästan så att man hellre stänger dörren än plockar undan, eftersom städande ändå inte rår över mängden grejer. Det kommande barnrummet är väldigt välkommet, kan jag säga... Att antalet leksaker varken minskar med ett eget rum eller med åren inser jag förstås, men åtminstone kommer det mesta att finnas på en annan våning framöver.


Men, istället för att få blixtrande huvudvärk av stojet här ovan kan man vila ögonen på en av de finaste buketterna vi någonsin har haft. Svärmor kan, hon.


2 kommentarer:

  1. Första barnet får alldeles för mycket grejer. När man får andra har man redan sålt/gett bort hälften :P

    Jag skulle bara säga TUSEN TACK till dig! Mina kollegor och jag har fått zbh grejerna och är jättenöjda :) Sakerna var mycket större än vad vi hade föreställt oss och det är ju bättre än om det vore tvärtom ;)

    Ska nog blogga om dem i något skede bara de fått flytta in i huset :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, vilken trevlig kommentar att starta dagen med! Varsågod! Och jätteroligt att ni blev nöjda! Oooh, inflyttning på G förstår jag... :-)

      Radera