måndag 14 oktober 2013

"Men alltså var är..."

När jag tidigare ikväll kom fram till Nämpnäs, där jag var bjuden att hålla ZbH-visning, insåg jag att flera produkter saknades i mina lådor. Bland annat garnträdet som jag bloggade om här nedan var spårlöst försvunnet, trots att jag vet att jag en halvtimme tidigare hade packat ner det.

Men när jag kom hem igen, så hittade jag det här:


Alltså, precis där jag och lilleman så omsorgsfullt hade placerat det två dygn tidigare. Visserligen utan pyntet, men ändå på sin plats.

Man ska verkligen inte underskatta den hjälpande två-års-handen... I något skede medan mina lådor bars ut i bilen hade han minsann noterat att trädet var på villovägar, och returnerat det till sin rätta plats. Maken hade också hittat ett kuddfodral i vedkorgen, hur man nu ska tolka det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar