lördag 19 oktober 2013

Och lotten föll på...

Plikttroget googlade jag fram en slumpgenerator prick klockan 18 i kväll, och tadaaa...


Egentligen önskar jag förstås att jag hade tolv zebror att dela ut, men tyvärr har jag bara en. Och, som ni ser på skärmdumpen ovan, så valde slumpen kommentar nummer fyra som den vinnande.

Grattis säger jag därför till Anna-Lena med kommentaren: Jag har zebra i hallen och vardagsrummet och på mina kläder, men inte i köket! Ännu i alla fall. Det är ett måste med zebramönster i höst så självklart vill jag ta chansen att vara med i utlottningen. Nåt kul? Kanske att jag har höstlov resten av veckan och ska baka tårta :-) 

Om du mailar mig din adress, så kommer din kökszebra snart! Hurra!

2 kommentarer:

  1. Nämen jisses vad kul! Jag som aldrig vinner nåt! Lite kul att jag just lade upp en bild på FB där jag har min zebratröja på :-)

    SvaraRadera