lördag 17 maj 2014

Pollen och sånt

Jag har inte lidit nämnvärt av min pollenallergi den här våren, med undantag av den senaste veckan - som i kombination med en envis förkylning har gjort både kropp och knopp extremt trött och sliten. Det är ju ett tufft år för pollenallergiker, och jag får säkert bara vara glad att jag har klarat mig så bra som jag har gjort ändå.

Men minns ni att det bara för några veckor sedan inte alls var särskilt grönt ute...? Den här bilden tog jag säkert i början av april någon gång.


Jag gillar visserligen naturens icke-färger också, men visst är det trevligt och luftgivande när det nu i veckan nästan har exploderat i naturen, och det börjar bli grönt, grannt och somrigt i närmiljön. Snart dags för en ny promenadrunda med kameran i högsta hugg, med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar