måndag 17 november 2014

Mera ZbH-julnyheter

Tadaa! För den allra första gången i min ZbH-historia dyker en extra julkollektion med ytterligare julnyheter upp, och det är inte vilka nyheter som helst - utan vackra godbitar till trevliga priser. Eftersom jag har plockat bilderna ur den nya katalogen så syns texterna inte så bra, men klicka här så kan du bläddra i den digitala versionen.




Bland nyheterna hittar vi bland annat lyktor i vackert fattigmanssilver, den populära och återkommande ljusboxen som man kan fylla med sina egna favoritdekorationer (denna gång i vitt) och ytterligare ett par ljusslingor.




Just de här lyktorna på fot ovan kan jag inte se mig mätt på, de är så vackra. Och stora - överlag är det svårt att få en uppfattning om storleken på de olika artiklarna på basis av en bild, med om man tänker sig att den större närmar sig halvmetern så kanske man förstår.





De lyxiga doftljusen blev dessutom rejält prissänkta i och med denna överraskningskatalog, och jag vet åtminstone vad jag kommer att ta med mig när vi blir bjudna "till byss" denna jul...










Ibland frågar kunder om man faktiskt kan beställa från Zelected by Houze utan att vara bjuden på eller bjuda in till egen visning, och det kan man absolut göra. Mejla mig de produkter du önskar tillsammans med dina kontaktuppgifter, så lägger jag in din beställning. Mot en postavgift på 10,90 € kommer sedan paketet med dina varor och en faktura hem till dig, precis som från vilken webshop som helst. Vill man så går man dessutom samman med exempelvis en mamma/vän/syster och delar på fraktavgiften.

Speciellt nu i juletid kan det onekligen vara skönt att på ett enkelt och smidigt sätt få hem unika och garanterat uppskattade julklappar (till sig själv också), eller hur?! Min mejladress hittar du här till höger, tillsammans med länken till vår höstkatalog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar