lördag 28 februari 2015

Rosa

Okej. Det här med less is more kanske aldrig riktigt har varit min grej. Och eftersom jag valde att inte köpa några nya soffkuddar i den vårfärg som lockar mest just nu, så fick våra soffor så lov till att fyllas enligt principen man tager vad man haver istället. Var en en med sitt, som man säger.


Jag har ju samlat på mig en del kuddfodral under åren. Dessa är alla från Zelected by Houze, och eftersom jag för det mesta har ett ex av varje i visningssyfte, så blev det lite salig blandning i de rosa tonerna den här gången. Tror att det är de tre senaste vårsäsongerna som nu finns representerade i våra soffor, bara en sån sak.


Så nu ska jag bara smaka på vilka jag faktiskt vill ha där, eftersom något av dem som inte riktigt passar in troligtvis ryker. Men som sagt. Ska hmmm:a lite först.



Någon som annars ännu undrar varför vi har fyra hörnkuddar av fyra som har en tendens att vara lite... platta och nersjunkna? Orsaken stavas Nemo. Suck.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar