tisdag 10 mars 2015

Nya textilkollektioner

Jag vet inte om det bara är för att jag just nu uppmärksammar bebisnyheter i inredningsvärlden eller om det faktiskt är lite boom på dessa, för jag blir helt ärligt riktigt överraskad då jag tycker att det dyker upp nya söt-kollektioner överallt.

Om bara några veckor till exempel. Då kan man fylla babyns säng med textiler ur Ikeas nya samling kollektioner (Charmtroll, Älskad och Hjärtevän) för de allra minsta.


I mjuk beige ton och med fina detaljer som band och broderier och elefanter så tackar jag ju inte direkt nej till en eller annan filt.


Just elefanten, eller en av de mest omtänksamma mammorna i djurriket som Ikea själva säger, används frekvent som motiv. Jag gillar elefanten och det faktum att den är med, men ändå ganska diskret. Tummen upp härifrån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar