måndag 27 juli 2015

Städ- och surfdag

Den första vardagsmåndagen efter fyra långa semesterveckor med mannen hemma känns faktiskt riktigt okej. Med gemensamma krafter försöker vi få lite ordning på sommarstöket samtidigt som vi spelar KAJ på hög volym. Vädrets makter är inte heller i dag på vår sida, men vad gör väl det om hundra år.


Och eftersom jag knappt har suttit vid datorn den senaste månaden har jag inte varit medveten om allt läckert som Fanny har fått in till webbshoppen. För att inte nämna allt fint som reas bort! Bättre sent än aldrig ska jag nog få hem ett par av de läckra kuddfodralen som Fanny själv har varit med och designat nu...



Just nu finns det dessutom mycket Ernst i Fannys butik. Jag fastnade aldrig riktigt på allvar för den geometriska inredningen som är och har varit så poppis, så för min del är det riktigt skönt att vila ögonen på den enkla designen som Ernst Kirchsteiger bjuder på.

Hittas här.


Och med tanke på att de flesta tänker sig Ernst som en barfota man på nåt bygge eller så, så kan man ju inte se den här skålen utan att dra på munnen, eller hur?!


Hittas här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar