onsdag 7 oktober 2015

Loppis i Harrström 10-12.10

Lilltösen och jag har så att säga legat lite lågt ikväll. Eller ja, hon har tränat kroppskontroll, tappat strumpor och gjort sitt bästa för att hitta papper att tugga på medan jag har prissatt mina lopppisprylar inför byns årliga loppis nu i helgen.


Eftersom Zelected by Houze har valt att avveckla verksamheten i Finland, så säljer jag nu en hel del av dessa inredningsartiklar. Så, för dig som gillar ZbH börjar det nog vara sista chansen nu.


Den här bilden är från i fjol. Smockfullt med grejer. Och vet ni vad? I år har vi till och med bokat in ännu fler försäljare, så det ska bli riktigt spännande att se de fyllda borden. För det är ju det som är det fina med loppis; att man ibland ramlar över små eller större skatter, och får känna den där ivern och glädjen i att fynda.

Så. Hjärtligt välkomna på loppis i Harrström ungdomslokal 10-12 oktober! Vi har öppet lördag och söndag kl 11-16 samt måndag kl. 18-20.

Och mitt tips till dig med kids är förstås att ta med dem och kombinera en trevlig shoppingstund med ivrig lek i vår nya park. Kanske receptet på det perfekta veckoslutet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar