tisdag 10 november 2015

Vintriga julfavoriter

Även om jag kan tycka att det är alldeles okej att unna sig något lite dyrbarare och mera långlivat i både inrednings- och klädväg då och då, så är det förstås mycket, mycket roligare att kunna vara lite ombytlig. Och det kan man ju om priserna inte är skyhöga.

På Jotex finns det just nu väldigt mycket vackert att svärma över. Med andra ord är det inga problem alls att hitta något tjusigt – som dessa läckerbitar på bilden jag har satt ihop här nedan. Mest av allt tycker jag om det glittriga kuddfodralet. Kommer nog att finnas i min soffa ganska snart.




Jag gillar verkligen de nya miljöbilderna hos nämnda nätbutik. Bland annat finns dessa pärlor, som bjuder på vintrig inspiration och som låter en drömma sig iväg... 






Ute i bloggvärlden har vissa redan börjat. Och jag blir, knappast särskilt otippat, också alldeles kli:ig i fingrarna och räknar dagar tills det är dags att ta in både jul och vinter i hemmet.

Snart så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar