onsdag 5 juni 2019

Byainfluencer

Att Harrström by ligger som allra närmast min innersta själ är ingen överraskning. Jag älskar vår plats på jorden. Naturen, havet, luften och allt det som gör mitt Harrström precis så makalöst ljuvligt som det är. Så när en annons om möjligheten att bli byainfluencer dök upp i mitt flöde var det ganska svårt att bara scrolla förbi. 

Fast helst någon yngre, läste jag - men hade fortfarande lika svårt att scrolla förbi och slängde in en ansökan lite på måfå ändå. Om några byar har möjlighet att skina lite extra den här sommaren, så känns denna pärla vid havet som en given vinnare, resonerade jag.




Och så plingade det till i min inbox. Grattis, läste jag, du har blivit vald till byainfluencer

Bara namnet influencer låter ju så fräsigt att man nästan blir lite mallig, men egentligen är det bara min röst om denna fantastiska by som är Harrström som genom Aktion Österbotten kommer att få extra synlighet den här sommaren. Hoppas att du också vill hänga med!

2 kommentarer: