fredag 18 december 2015

På tal om inredningsfavoriter...

Jag vet inte riktigt hur det gick till, men plötsligt satt jag och bläddrade i den kommande vårkatalogen från Zelected by Houze. Ännu i våras fungerade jag som säljare för ZbH, men när sommaren kom valde de tyvärr att avsluta verksamheten här i Finland, och således tog också mitt värv i deras regi slut.

Och eftersom de inte längre skickar till oss öster om landsgränsen så vet jag inte riktigt till vilken nytta jag behöver ha koll på säsongsnyheterna, men gjort är gjort och nu vet jag att min all-time-favorit - den stora, runda lyktan Belle - har fått sig en lillasyster.


Bildkälla

Och jag? Jag behöver en bulvan i svea rike.

3 kommentarer:

  1. Jag är en stor fan av ZbH produkter och tycker det är så synd att dom slutat säljas i Finland!

    Önskar dig en fin och fridfull juletid!

    kram Sabina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar och god jul också till dig!

      Radera
  2. Jag är en stor fan av ZbH produkter och tycker det är så synd att dom slutat säljas i Finland!

    Önskar dig en fin och fridfull juletid!

    kram Sabina

    SvaraRadera