onsdag 3 juli 2013

Blomster och semester

Häromdagen fick sovrummets stackars murgröna möta sin skapare, och jag får inse att det här med att hålla växter vid liv inte riktigt är min grej. Fast sen kunde jag ändå inte hålla mig från att göra ett nytt försök med något vackert rosa-lila, som ropade mitt namn i byns blomsterbutik häromdagen.

Lite som en tulpanbukett, nästan, står denna vackra Calla på byrån nere i källaren. Vatten en gång i veckan, det måste jag väl klara av...




Så där annars så njuter hela familjen till fullo av semesterdagar. Vi kommer och går, och vi fyller dagarna med att umgås med varandra och våra närmaste. Lite strandliv ser vi också fram emot, nån dag när solen ler lite extra. 

Extra roligt ska det också bli med familjedag nere vid fiskehamnen imorgon, med fisksoppa och lite andra aktiviteter på schemat. Välkommen med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar