lördag 23 juni 2012

Just nu i vardagsrummet

X:et och trollsländan, båda från Zelected by Houze

Jag vet inte vart ivern över de nya kuddfodralen tog vägen, då jag ännu inte lyckats skaffa hem nya innerkuddar i rätt storlek. I stället har jag nu ett par andra soffkuddar, i fel storlek, som agerar innerkuddar... Förvaringssmart, åtminstone.



Just nu känner jag mig ändå ganska led allt det gråa och vita i vårt vardagsrum. Vet inte om det är den sena sommarankomsten, men jag har helt enkelt inte hittat någon lust att få in en pastellfärg - förrän nu då. Jag tänker rosa eller lila... Vi kör en ny just nu i vardagsrummet om jag lokaliserar inspirationen.

Istället för inredning inomhus lockar uteliv desto mera. Vi fick en ljuvligt vacker midsommarafton och det ser ut att hålla i sig. Ut och njut, med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar