torsdag 7 mars 2013

Hemlige vännen

En väldigt rolig grej, som jag för första gången är med i själv, är fisvebloggens hemliga SWAPP. I korthet betyder det att vi medlemmar, om vi så vill, kan vara med och i hemlighet skicka en liten gåva under ett specifikt tema åt en tilldelad, hemlig vän. I gengäld kommer således en överraskning på posten av en lika hemlig bloggkompis. Temat denna gång var rutigt, randigt och prickigt, vilket man kanske kan ana på bilderna nedan...

I ivern och spänningen över att ha en egen, alldeles hemlig vän som ska få en överraskning i postlådan, glömde jag nästan helt bort att jag också hade en gåva att vänta. Men minsann - i dag väntade ett tjockt kuvert i lådan. Paketet innehöll två randiga pannlappar, prickiga servetter, de finaste muffinsformar jag har sett och ett handskrivet kort. Allt i de ljuvligaste nyanserna som tänkas kan när vårmånaderna nalkas.



Jag kan förstås inte låta bli att luska - vem kan det vara - även om det naturligtvis är meningen att inte veta. Hursomhelst så tackar jag min hemlige vän varmt. Tack fina du, du träffade mitt i prick! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar