torsdag 15 maj 2014

H&M Home

När man är en ganska ombytlig person då det kommer till inredning och hur man vill hade det hemma, så är det bra att H&M:s Home-avdelning finns. Och när jag väl klickar in mig på deras sidor, så är det svårt att inte beställa hem något, när de har så klickvänliga produkter. Bra grejer till bra priser är ett lyckat koncept...

För nog har de en förmåga att pricka rätt, både vad gäller vad som är i tiden och vad man är beredd att betala för just det som är i tiden - just nu alltså, och kanske inte så långlivat alla gånger.

Det här kuddfodralet till exempel. I vår soffa just nu.


Jag har, som så många andra, fallit pladask för just den här trenden - och varför inte?! Någon liten sekund har jag absolut harmat mig över att jag inte vågade mig på något sånt här just när vi stod i kakelhyllorna i byggskedet, men sen inser jag ju att min egen ombytlighet gör att textilier kanske är att föredra då det kommer till rejäla mönster i inredningen. De är lättare att byta ut, när jag sen känner för något helt annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar