onsdag 8 oktober 2014

Loppis i Harrström

På lördag smäller det, för då börjar vårt loppis här i Harrström. Hoppas att du har vägarna förbi och tittar in i UF-lokalen! Min vana trogen är jag inte den som förbereder särskilt långt på förhand, så denna onsdagskväll förgylls med tankar och förberedelser kring vad jag riktigt ska fylla mitt bord med...



Inredning förstås, men lite smått och gott annat också - såklart. Det visar sig under kvällen...




Jag är alltid ivrig när det händer något utöver det vanliga i närmiljön. Jag tycker om när människor träffas, umgås och är glada tillsammans, vilket verkligen brukar vara fallet de höstdagar vi ordnar loppis i byn. Jag ser lika mycket framemot att fynda själv (även om barnkläder har en tendens att vara allt mer nötta och välanvända ju högre upp i storlek man kommer) som att se alla andra nöjda och glada över sina inköp. Såå, hoppas vi ses i helgen!

1 kommentar: