onsdag 11 mars 2015

Min bloggplats

Dagens teknik erbjuder visserligen bloggappar hit och dit, men jag föredrar fortfarande att sätta mig vid ett skrivbord och vår rätt så stationära dator när jag får min dagliga internet-dos.

Hos oss finns data- eller arbetsrummet bakom dubbeldörren i glas.


Här! Strategiskt fotograferat för att kanske inte demonstrera prydligheten (heh) på skrivbordet. Men här sitter jag då, gärna med en kaffekopp och kopplar av när tillfälle ges. Överlag är just sittande en rätt stor del i detta höggravida tillstånd, haha.


Jag är inte den som sätter mycket tid på redigering av bilder och djupt analytiska texter, utan det blir lite som det blir när jag bloggar. Gott så. Sedan jag gick på mammaledigt har jag dessutom hittat både lust och tid att blåsa nytt liv i den här bloggen, och det känns ju roligt för mig själv i alla fall.


Rummet är annars inte alls stort, tvärtom, men det finns ändå två fönster och en balkongdörr med glasruta, så nu kan jag minsann inte klaga på avsaknad av ljus. Och när jag kikar ut genom det mindre av de två fönstren i rummet så blir jag fortfarande lite överraskad. Tjoho, vi har en nästan färdig lada!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar