onsdag 15 april 2015

I rosa

Tack vare en omtänksam bror (eller om det var Fanny) fick också jag mitt exemplar av Håll vatten rent-muggen. Ni vet, muminmuggen som är en specialutgåva och bara säljs i Sverige under det här året, i samarbete med organisationen Håll Sverige Rent.

Och även om jag har haft den några veckor redan, så har jag ännu inte kommit mig för att ta den i användning. Något att se framemot alltså, kaffe i den här ljuvliga en vacker vårmorgon framöver.


Något som också är vackert att vila ögat på är tulpaner. Vi har haft så underbara gäster, som inte bara förgyllt stunden med fina presenter till både ny lillasyster och storebror, utan också ser till att hålla mina vaser i användning. Sånt gör en onekligen alldeles varm inombords.


1 kommentar:

  1. Kaffet smakar säkert extra bra ur den vackra muggen :)

    SvaraRadera