fredag 15 maj 2015

Fint besök och Walldesign.fi

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Det är fantastiskt det här med vänner man hade redan som barn. Jag och barnen fick besök av en av mina och hennes lillkille häromdagen - och det är så otroligt roligt att ses. Bara att ta vid där man slutade förra gången (för snart - hujedamig - ett år sedan) och prataprataprata. Samtalsämnena tar inte slut och allt känns bara precis som förr.


 Överraskade med försenad födelsedagsblomma gjorde hon också.


Vännen i fråga är förresten en av kvinnorna bakom den här webbshoppen. Nu låter jag våra barn vara lite anonyma i bloggen, så tyvärr visar jag inte de otroligt fina planscher hon gjort åt dem båda i sin helhet - men jag blev så oerhört glad! Och ugglan på bilden storgillas av vår lillkille, så den kommer att ha en given plats i hans rum så fort ram har införskaffats.


Min egen favorit i webbshoppen är annars den här. Vi som har en kompassros på hallgolvet borde också ha Harrströms koordinater på väggen, eller hur?!

2 kommentarer:

  1. Klart ni ska ha koordinater! Vi har den här i farstun http://www.walldesign.fi/sv/motiv-for-hemmet/valkommen-svenska.html , gillar den skarpt! Btw, vi är också på väg till er, bara tiden räcker till och snuvan är ett minne blott... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dej! Man tackar för koordinat-stödet! :-) Och ni är såklart varmt välkomna sen när det passar!

      Radera