söndag 25 februari 2018

Sköna söndag

Söndag med ledig vecka framför, det känns oförskämt bra måste jag erkänna. Storebror som vid det här laget börjar vara väl införstådd med vad ett lov är och lillasyster som lägger huvudet på sned och frågar varför ? när jag förklarar att hon inte ska till dagis i morgon - för att hoppa jämfota med krökt rygg när jag för femte gången förklarar att vi är lediga. 
 
Ledig söndag till att börja med alltså. Saara Aaltos tre alternativ till Eurovisionen går på repeat, och jag kan inte ens bestämma mig för vilken av de tre jag gillar mest.







Queens, Domino och Monsters. Alla är faktiskt riktigt bra, och även om Monsters har snurrat mest då lillasyster dansar så rart till den så är övriga två också trallvänliga låtar. Saara är dessutom en så otroligt trygg och lysande artist. På lördag så vet vi vilken av låtarna som representerar Finland i Portugal senare i vår.

Och jag är övertygad om att det blir förstklassig underhållning med vilken som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar