torsdag 26 juli 2018

Att ha upptäckt något väldigt bra - Bonusway

Inlägget innehåller en reklamlänk.

Sällan är det så roligt att shoppa som när man känner att man fyndar, såklart, vilket väldigt många butiker har tagit fasta på med diverse bonussystem. Mycket möjligt är jag sen att upptäcka det, men bättre sent än aldrig inser jag att Bonusway nog är det bästa av dem alla.




Bonusway är en kostnadsfri tjänst, som enkelt och smidigt ger bonus på det man handlar online i över 900 webbutiker, och åtminstone alla de jag normalt brukar handla från är med. Som en kundklubb med rabatterade priser, fast med bonus i form av riktiga pengar tillbaka rakt in på kontot alltså. Man måste bara komma ihåg att logga in via Bonusway.fi först, innan man klickar sig vidare till den webbutik där man vill handla, så registreras ens köp och bonusslantarna trillar in. Dessutom med ytterligare tio euro bonus när man gör sitt första inköp genom dem.




Mitt nästa online-köp blir mycket troligt den fotobok jag har börjat fila på i lugna stunder denna sommar, och eftersom de inte görs tillräckligt ofta dessa framkallningar så lär det inte räcka med en... Men, beställer jag dem via Bonusway får jag räkna med en tia eller så tillbaka. Så ja tack, varför inte, känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar