lördag 21 juli 2018

Om blöjor och bra klubbar

Inlägget innehåller en reklamlänk.

Att blöjåren börjar vara ett minne blott hemma hos oss är förstås en väldigt behaglig sak. Vi har mestadels köpt Liberos blöjor, och av någon orsak så slog det mig att logga in på liberoklubben för att kolla läget och kanske till och med avsluta vårt konto där. För dig som inte vet vad liberoklubben är så är det en slags shop där jag med jämna mellanrum har registrerat de koder som finns i förpackningarna, och på det sättet samlat på mig poäng att byta ut mot varierande slag av produkter.

Och just i dag möttes jag av en himla massa bortglömda poäng att handla för, och faktiskt bra saker att köpa - om man bara hade ett lite mindre barn att handla åt. Avent-produkterna har jag exempelvis aldrig sett där inne förr, fastän vi ändå samlat poäng i snart sju år.





Men som sagt, inga direkta saker som vår treåring har så stor nytta av i detta nu. Istället klickade jag bland annat hem en bonuspresent till en pytteliten i vår närhet, gott så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar