fredag 6 juli 2018

Tillsammansdagar

God morgon fredag! Veckoslut på inkommande och för vår del väntar en extra rolig helg, eftersom vi får gäster i dagarna tre. Barnen är taggade till tusen över att få lekkompisar inneboende, och jag tycker förstås att det är lika kul som vanligt att umgås med släktingar som är lika mycket vänner.




Rummet har ni förstås sett massvis med gånger förr, men jag passade ändå på att knäppa ett par bilder i kvällssolen då jag drog ut bordet. Och för första gången slår det mig att vi äntligen har en taklampa som är lampa nog också med bordet i maxlängd. 




Hur den kom till har jag skrivit om här och den är mig förstås alldeles speciellt kär i dag och alla dagar. 

Nu får vi bara invänta gästerna. Undvika att riva huset i väntan, och sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar