måndag 10 juni 2019

Raraste sommarprinsessan

När det hände vet jag egentligen inte riktigt, men att det har hänt är alldeles tydligt. Hon är fyra år ung i världen, men med en egen vilja som inte är av denna jord. Och hon gillar att välja själv.

Vissa morgnar är jag helt klart tvungen att ta till mitt allra bästa pokerface - och så intalar jag mig att en vilja av järn och en personlighet som heter duga inte kan annat än vara goda egenskaper i livet som komma skall.




För man får ha som man vill, är hennes enkla svar då jag påpekar att det faktiskt är julfestklänningen hon valt för dagen. Och det kan väl vara helt okej det också, nästa gång det blir jul lär den ju ändå vara för liten.

Lämpliga accessoarer hittade hon också.




Och varför inte, tänker jag. Åtminstone får hon mig att småle gång på annan denna alldeles vanliga måndag i juni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar