onsdag 2 maj 2012

Minimani levererar

Vem kunde tro det för bara några år sedan, att Minimani skulle utvecklas till en så trevlig inredningsaffär? Åtminstone jag har svårt att slita mig vidare in i butiken när jag väl har fastnat där med de fantastiska lyktorna, krukorna, skåpen, tavlorna och allt vackert som aldrig verkar ta slut.

Vi åkte dit för att införskaffa mörkläggningsgardiner. Och visst kom vi hem med mörkläggningsgardiner, men såklart lyckades jag samla på mig lite annat på vägen till gardinerna, så att säga, också.


En glaskupa på fot. Hur kan man gå förbi en sån utan att stoppa den i kundvagnen?


Tårtfat kan man aldrig få för många av...


Och tydligen så har jag börjat samla på mig lådor av alla de slag.

Kanske det är tur att vi inte åker in till Vasa sådär jätteofta, trots allt....

2 kommentarer:

  1. Glaskupan på fot spanade jag också in men den fick sist och slutligen bli kvar på hyllan, åtminstone för denhär gången :)

    SvaraRadera