tisdag 16 oktober 2012

I ett hörn & sånt

Badrummet nere i källaren tar sakta men säkert form. Som vanligt kan jag inte riktigt vänta in slutresultatet, utan måste klicka fram ett litet vitfogat hörn i väntan på det färdiga rummet.


Vita fogar, alltså. Åtminstone i dusch-hörnet vore det säkert en god idé att putsa fogarna något oftare än vad som faller en in sådär normalt.

Och på tal om städning. En dammvippa av strutsfjädrar är grejen jag inte visste jag behövde. Men nu alltså, jag kommer aldrig mer att leva utan en. Enjo-trasan i all ära, men den kommer inte i närheten av hur smidigt det är att svepa över tv:n med denna raring. Och - lite, lite roligt är det också.

Hur jag än försökte så gick det inte att få till en suddigare bild... Eller så var det tvärtom.

4 kommentarer:

  1. Strutsvippan är hur cool som helst! Jag vill också städa (eller bara springa runt) med en sån. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du äro hjärtligt välkommen med i strutsvippeklubben! Do it! :-)

      Radera
  2. Jag tror dom vita fogarna nog var ett bra val. Ser snyggt ut! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det tror jag också. Åtminstone än så länge...;-)

      Radera