onsdag 22 maj 2013

Nygammalt

Den här "buren" förälskade jag mig i och köpte för länge sedan, men den har aldrig någonsin haft en vettig plats i vårt hem. Visst har jag försökt lite krystat, men sista tiden har den bara hängt rätt så fult i ett fönster. Alldeles tom dessutom.

Tills nu. Att murgrönan dessutom fortfarande är grön gör en extra glad! De små husen hör till ZbH:s storsäljare. Det är alltså inte bara jag som har lite pippi på små stugor...

Jag vet att jag för inte alls länge sedan hittade en ljusblå löpare i mina gömmor, som fick sin plats på bänken i grovköket. Men sen hittade jag den här rara ännu djupare i gömmorna, och ni förstår att det inte är någon liten samling jag har.

Vet dessutom att det kanskekanskehoppashoppas är något nytt i silvrigt vitt på kommande, så den lär ju inte bli mindre den där samlingen heller. Tack och lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar