torsdag 21 november 2013

På en hylla hemma hos oss

Plötsligt blev det kallt, marken lätt vit och vägarna hala. Och visst kommer den smygande: insikten att det snart är jul. Några äpplen under en glaskupa påminner i all sin enkelhet om detsamma.


På samma hylla som äpplena står också min absoluta favoritlykta, den stora "bollen" Belle där längst nere. Den var orsaken till att jag bokade mitt första ZbH-inredningsparty, och hur det gick efter det vet ni ju. Eftersom lyktan fortfarande är mig lika kär, gläder det att den åtminstone än så länge har fått finnas kvar i vårt sortiment.


På tal om jul - nästa veckas fredag är det julöppning i vår kommun. Då kommer också Fanny att slå upp dörrarna till sin nya, färska inredningsbutik. Med två-åringen i famnen (i ett någotsånär hårt grepp) kikade jag in där efter jobbet idag - och med flera nya leveranser sen sist, så blev det en hel del oooh:anden och aaaah:anden. Lite av allt och något för alla, kanske kan sammanfatta vad man har att vänta av nya House by F. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar