torsdag 5 december 2013

Horn till höger och vänster

Jag tycker egentligen själv att jag inte alls påverkas av inredningstrenderna sådär överdrivet mycket, men sen inser jag ju, för att kasta fram ett exempel, att det är rätt mycket horn hemma hos oss nu...


På vardagsrumsbordet ligger hjortparet och på en av få väggstumpar i nämnda rum hängde jag upp mitt visningsexemplar av Zelected by Houze-antilopen. Jo, den uppmärksamme noterar ju Rudolf i soffhörnet också...


Så visst, tydligen lockar det med inne-hornen just nu. Favorithornen är förstås ändå de som hänger nere i tv-rummet (eller ja, whiskeyrummet om man frågar min man) i källaren. Sedan de fick byta vägg kom de dessutom mycket mera till sin rätt.



Hur lätt lockas du av trenderna? För det kan ju inte bara vara jag som fastnar för sånt, som man ser mycket av.

1 kommentar:

  1. Hjortparet är så vackert!
    ha en bra självständighetsdag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera