tisdag 7 januari 2014

ZbH-nyhet

Jag har väldigt många kunder som gillar våra Zelected by Houze-vinglas. Jag håller absolut med, de är otroligt tjusiga och lyxiga, men jag har ännu inte investerat i dem själv. Det känns lite tokigt att sätta pengar på nya vinglas, då vi från förr har lika tjusiga Iittala-glas. Men nu alltså... Nog känner jag att det blir svårt att låta bli att uppdatera sitt glasskåp när vi våren 2014 dessutom presenterar dessa godingar.

Vinglaset är en gammal trotjänare, det mindre vårens nyhet!
Bild lånad från Zelected by Houze

Jag antar att de här glasen i modell mindre ändå kommer att vara större än man tror baserat på enbart bilden, precis som fallet med så många andra zbh-produkter. Hursomhelst så väntar jag med spänning på mera info om vårens nyheter, och framförallt på att hela kollektionen ska anlända. Speciellt de senaste dagarna har någon slags förnyelseiver här hemma åter en gång vaknat till liv, så med lite tur så stillas den en aning nu när säsongsnyheterna så småningom kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar