fredag 12 juni 2015

Nytt på golvet

I något skede där mellan mammaledighetens början och bebis ankomst spontanklickade jag hem en ny matta till vardagsrummet. Eller spontan och spontan - jag har i princip velat ha en ny matta i långa tider, men det har inte blivit av. Men så plötsligt en dag ramlade det in en rabattkod i inkorgen och några dagar senare rullade vi ut denna:



Tidigare hade vi en vit ryamatta, men den var inte längre så vit som i sina glansdagar och egentligen alldeles för liten. Så, när den nu fick ersättas med lite färg, mönster och tillräcklig storlek tror jag mig faktiskt vara tillfreds ett tag. Allt det gråa (som jag litelite hade tröttnat på) fick nytt liv och jag suktar inte förändring just här i alla fall. Gott så.




Och så dagens bonusbild. Det är svårt att försöka sig på seriösa foton när sonen, i sann gubben-i-lådan-style, också vill vara med. Men vad gör väl det när man får skratta och må gott. ♥︎


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar