tisdag 20 oktober 2015

Liv i rörelse med Polkuped

Ofta håller jag andan. Lika ofta känner jag mig trygg med att han fixar det. För jo, vår fyraåring älskar liv och rörelse. Han utmanar ständigt både sig själv och sina åskådare (jag!) och det är spännande att se honom utvecklas att bli smidigare, snabbare och starkare.



Min favoritbutik då det kommer till produkter för aktiva barn har sedan storebrors ettårsdag varit Polkuped. Det var då vi köpte hans första lilla Pukylino fyrhjuling, den som fortfarande står framme i väntan på att också lillasyster ska börja ta sig fram för egen maskin. Sedan den införskaffades har vi hunnit med flera av Pukys balanscyklar och nu senast skaffade vi de populära ringarna.

Och. Jag är alltid lika nöjd med både produkt och betjäning.



Med den bakgrunden tycker jag personligen att det är riktigt roligt att berätta att Polkuped, blott att vädret tillåter, kommer att finnas i vår park på shoppingdagen 30 oktober. Sparkcyklar, cyklar, Isbjörn of Sweden-kläder och andra redskap för det aktiva livet kommer att visas upp och finnas till försäljning. Jag tänker tomtens säck, födelsedagspresenten eller annars bara - hur bra som helst! 






Jag är överlag av den åsikten att det är vettigt att stöda lokala, ofta mindre företag. I det här fallet är det dessutom självklart, eftersom produkterna helt enkelt är de bästa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar