lördag 7 november 2015

En personlig favorit

Driftiga kvinnor och lokala företag.

Sånt gillar vi, och därför vill jag slå ett slag för Korsholmsföretaget Walldesign. Här hittar man personliga och moderna planscher och andra gåvor - till den nyinflyttade, bröllopsparet eller helt enkelt till sig själv. Man kan hitta sin favorit bland färdiga modeller, eller så kan planscher också skräddarsys enligt egna önskemål. 

Jag har mååånga favoriter, men väljer att visa tre av dem jag helst ehum skulle ge till mig själv.


Här

Här

Här


Och så dagens hetaste tips. Nyförlösta mammor och säkert nyblivna pappor också, smälter av vilket som helst av de tjusiga barnmotiven. Åtminstone gjorde jag det när en av kvinnorna bakom (och tillika min goda barndomsvän) uppvaktade vår lilla stjärna som nyfödd, med en sån här i våras. Söt som socker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar