lördag 12 augusti 2017

Utmanare - redo!

Vardagen med all sin intensitet är så nära att man kan ta på den för mig och barnen, och vi avslutade sommarlovet hårt och intensivt med den häftigaste av kvällar i går. För häftig, det är onekligen det minsta som kan sägas om kvällen då gladiatorn från Sveriges TV4 besökte Harrström.



Jag är så glad att vi lyckades förverkliga drömmen tänk om Pansar skulle komma till parken, som föddes i min ständiga vapendragare Sofias vardagsrumssoffa och som genom några föreningsaktiva växte till verklighet. En intensiv och stundvis svettig förberedelse senare så är det ganska underbart att få stanna upp, titta runt på alla glada och känna att vi gjorde det.

För jo, jag mår nog rätt bra av föreningsverksamhet. Jag tycker om att vara med och arrangera och fixa, och jag njuter av att förverkliga små och stora drömmar och idéer. Och att storebror fick uppleva något alldeles speciellt i går kväll, det går det inte att ta miste på. 




Peter Pansar Bláha gjorde stort positivt intryck, och han jobbade extremt hårt på mattan mot varje barn som ville och vågade. Han är jordnära och trevlig och han var oerhört mån om att varje barn skulle gå hem och somna med ett leende på läpparna. Och vet ni, jag vågar nästan gissa att de flesta gjorde det också.

Varmt tack till dig som kom till parken i går kväll, för som man säger - ingen fest utan gäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar