tisdag 3 juli 2012

Nya utmaningar

Jag har alltid trott att jag är en planerande människa. En sådan som funderar och begrundar, analyserar och värderar. Men, vartefter åren går blir impulsiviteten allt starkare och stunden mellan tanke och handling är inte alltid särskilt lång.

Att jag i detta nu skickar in en etableringsanmälan för att bli enskild näringsidkare, som det så vackert heter, är ändå inget drastiskt beslut. Jag har funderat ända sedan mitt ZbH-party i våras och äntligen kommer jag till skott. Jag ska börja sälja inredning! Sådär vid sidan av och lite smått, men ändå.

Ett litet tjuvkik på höstens kollektion gör mig riktigt, riktigt pepp. Det finns så otroligt mycket fint på kommande! Kanske någon av er blir lika pepp och ställer till med party om några månader...

Min favorit just nu - ZbH såklart.

6 kommentarer:

  1. Jag har gärna ett party! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter fint! :) Från och med september, typ!

      Radera
  2. Vad skoj, ZbH har ju sååå mycket fina grejer :) Kanske du orkar köra "ända" hit också och hålla party?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säkert! Vi återkommer till hösten! :)

      Radera
  3. Det är säkert ett jätteroligt extraknäck att sälja inredningsprylar! Jag har faktiskt inte varit på något ZbH-party ännu så kanske det skulle vara dags i höst...vi får se :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag hoppas det blir lika kul som jag tror! Du hör av dig bara om du blir sugen på att hålla party!

      Radera